Retourneren van producten

Een product retourneren aan Mebollo.

Iets besteld wat overbodig blijkt te zijn? Of heb je te maken met een defect product?
Geen probleem. Volg onderstaande instructies op, en wij regelen het voor je.

STAP 1: Controleer of je artikel gedekt is door de garantie.
Dit kun je eenvoudig achterhalen op je factuur.
Ben je de factuur kwijt? Vraag hem dan eenvoudig op via je account op onze website.

STAP 2: Log in met je Mebollo account.
Klik op de knop onder het kopje mijn gegevens onder aan de webpagina.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op de knop 'wachtwoord vergeten' onder het inlogvenster.

STAP 3: Dien een retourverzoek in.
Klik op de knop Retouren / Reparatie. Nu zie je rechts in het venster de knop verschijnen.
Je bent nu slechts 1 muisklik verwijderd van het indienen van je retourverzoek.

STAP 4: Wacht de retourinstructie af, en volg deze op.
Als je het retourverzoek ingediend hebt zal een van onze medewerkers je binnen een werkdag een duidelijke retourinstructie toezenden. Wij zullen er bij Mebollo alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen!

STAP 5: Retour afhandeling door Mebollo of fabrikant.
Zodra wij je retour ontvangen hebben wordt deze door ons gecontroleerd. Wanneer wij het probleem constateren en op hebben gelost krijgt je van ons een mail met de statusupdate. Je retour kan gecrediteerd, vervangen of gerepareerd worden. Indien mogelijk, doen we dit in samenspraak met jou. Hierna gaan we zo snel mogelijk aan de slag en krijg je terugkoppeling als het uitgevoerd is. Het afhandelen van een retour is doorgaans binnen 3 werkdagen geregeld.


Bezig met zoeken...
Je bent nog niet ingelogd
✖︎
E-mail adres:
Wachtwoord:
✖︎
Sluiten
 
✖︎
Sluiten