Status opvragen van je reparatie

De status van je reparatie bij Mebollo opvragen

Kun jij niet wachten tot je product weer terug is? Wij ook niet!
En daarom doen wij er alles aan je defect zo snel mogelijk op te lossen. Helaas hebben wij geen toverstaf en zijn wij soms afhankelijk van de snelheid van de reparatiecentrums van de fabrikant. Wij informeren je uiteraard wel over de status van je reparatie, zodat je weet waar je aan toe bent.

Wil je tussendoor de status van je reparatie opvragen?
Dan kan dat door eenvoudigweg in te loggen met je Mebollo account.
Klik op de knop inloggen onder het kopje mijn gegevens onder aan de webpagina.
Via de knop retouren / reparatie klik je snel door naar het overzicht van je retouren.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op de knop wachtwoord vergeten onder het inlogvenster.



Bezig met zoeken...
Je bent nog niet ingelogd
✖︎
E-mail adres:
Wachtwoord:
✖︎
Sluiten
 
✖︎
Sluiten